Mulle sanottiin että rupeehan pitää ruokablogia kun olen niin kova tekemään kaikenlaista ruokaa ja omat kokeilut on sitä mun "taidetta" ns.. siis maistiaisissa ollaan käyty :) No innostuin tässä sitten kun musta oli hauskaa nähdä miten onnistun ja haluan sen kertoa muillekkin, kyseessä pitaleipä ( kuvat sen näyttää)

tuleepi täsä se ohje

durum jauhoja 3 dl

vettä (lämmintä) 2,5 dl

1 tl suolaa

öljyä ( ite laitoin puol desii rypsisellasta)

ja mikä multa alux unohtu niin HIIVA!! hih täs se mun moka, niinniin sitä tulee sit kuivamuidossa puol ps...

ja anna kohota, ei mulla kohonnu kun en ollu laittanu...lisäsin sen sit vasta kun makaroonilaatikko oli valmis ( pitiki tehä kax "ruokajutskaa" yht`aikaa) no lisäsin sen sit ja sit annnoin kohota, sen puoli tuntia ja kuumalle pellille ( asteet 250) tietty kaulimen kautta :) ja sit sain oottaa 10-13 minuuttia et tapahtuu jotain ja joku onskas ja toiset taas jäi littanax, mut niinhän siinä käy, yksi asia kerrallaan niin hyvä tulee, nyt ei muutas ku maistiaisiin :)